Welkom!

Antwerpen.be maakt gebruik van cookies. Aan de hand van die cookies verzamelt en analyseert Antwerpen.be informatie over uw bezoek. Genieten van een optimale A-ervaring? Bevestig met alle cookies toestaan. Stel voorkeuren in en bepaal welke informatie u met Antwerpen deelt. Houd er rekening mee dat bepaalde media enkel beschikbaar zijn indien u de cookies ervan aanvaardt. Antwerpen.be bewaart cookievoorkeuren. U kan ze aanpassen via cookies beheren. Meer weten? Raadpleeg onze Cookieverklaring. Antwerpen.be waardeert uw vertrouwen en wenst u een verrijkende surfervaring toe!

A-kaart verloren of gestolen?

U bent uw A-kaart verloren? Of is ze gestolen? Geen probleem! U kan een nieuwe A-kaart aanvragen en uw puntensaldo en gespaarde A-kaartbonnen behouden.

  • Ga langs een stedelijke A-kaartlocatie.
  • Vraag om uw A-kaart te desactiveren wegens verlies of diefstal. Zo kan niemand anders uw A-kaart gebruiken en blijven uw puntensaldo en de startvoordelen die u nog niet opnam, behouden.
  • Wilt u een nieuwe A-kaart aanvragen? Dat kan meteen of later aan de balie van een A-kaartlocatie. U betaalt een administratieve kost van 2 euro voor de vervanging, ook in het geval van diefstal.
  • Gebruikt u uw A-kaart ook als lidkaart voor de stedelijke bibliotheek? Verwittig dan zeker de bibliotheek via bib.klantendienst@antwerpen.be. Uw lopend abonnement wordt dan tijdelijk geblokkeerd zodat niemand met uw A-kaart materialen kan ontlenen.
Dit artikel is gedeeld door
A-kaart
A-kaart
864000+