Welkom!

Antwerpen.be maakt gebruik van cookies. Aan de hand van die cookies verzamelt en analyseert Antwerpen.be informatie over uw bezoek. Genieten van een optimale A-ervaring? Bevestig met alle cookies toestaan. Stel voorkeuren in en bepaal welke informatie u met Antwerpen deelt. Houd er rekening mee dat bepaalde media enkel beschikbaar zijn indien u de cookies ervan aanvaardt. Antwerpen.be bewaart cookievoorkeuren. U kan ze aanpassen via cookies beheren. Meer weten? Raadpleeg onze Cookieverklaring. Antwerpen.be waardeert uw vertrouwen en wenst u een verrijkende surfervaring toe!

Hulp bij je energie- of waterfactuur aanvragen

Heb je moeite om je energie of water te betalen? Of zoek je een nieuwe energieleverancier?
Het Energieteam van stad Antwerpen luistert en helpt met advies. Maak een afspraak.

Waar helpt het Energieteam je mee?

  • alle vragen over je energie- en waterfactuur
  • nazicht van je facturen en of je veel verbruikt
  • bemiddeling met je energieleverancier of Water-link over een afbetalingsplan
  • hulp om:
    • een nieuwe energieleverancier te zoeken, als je wil veranderen
    • je energie- en watercontract te regelen, als je gaat verhuizen
       

Wie kan de hulp aanvragen?

  • Je woont in Antwerpen.
  • Je hebt problemen om je energie- of waterfactuur te betalen.
     

Hoe vraag je de hulp aan?

Vraag digitaal aan

Start

Of maak een afspraak via:

En kom naar je afspraak in Clara Snellingsstraat 27, 2100 Deurne.
 

Dit heb je nodig voor je aanvraag

Je facturen van energie of water, als je vraag daarover gaat.
Belangrijk: geef ons de volledige factuur met alle pagina’s.