ANTWERP. POWERED BY CREATIVES. trapte 2025 in gang met de traditionele Katerbrunch. In de Winkelhaak wensten creatives elkaar een succesvol jaar toe én luisterden ze naar de nieuwjaarsbrief van één van hen, Sofie Potvin van KAN Design.
"2025, het is op zich een mooi getal. Maar voor de mensheid is het misschien niet de mooiste periode in de geschiedenis.
Het wordt een stevig jaar. Een jaar dat zich niet meteen aankondigt als een goed nieuwsshow.
Sociaal, maatschappelijk of politiek. Maar ook technologisch, ecologisch en economisch.
Het wordt dus een ‘Jaar van Uitdagingen’. Maar ik zou er liever een ‘Jaar van Uitdagingen & (hopelijk) Oplossingen’ van maken."
Dat is hoe Sofie Potvin van KAN Design haar nieuwjaarsbrief inzette, tijdens de jaarlijkse katerbrunch van ANTWERP. POWERED BY CREATIVES.
Zij kreeg de vraag haar nieuwjaarsbrief te delen met de creatieve ondernemers. We delen hem ook graag met jullie.
Sofie Potvin is Director Branding bij KAN en focust zich binnen haar job vooral op het begrijpen van het speelveld van de klanten en hun doelgroepen om op die manier een zo relevant mogelijke merkstrategie uit te werken.