Nieuw: chatfunctie voor het e-loket

Hulp nodig bij het aanvragen van een product via het e-loket? Voortaan kan u chatten met een medewerker van de stad. Lees hier hoe dat precies werkt.

Elke werkdag tussen 9 en 17 uur kan u gebruikmaken van de chatfunctie om hulp te vragen bij het e-loket.

  • Als u een onlineformulier in het e-loket opent, vindt u rechts onderaan een groene knop met als boodschap ‘Hulp bij invullen formulier? Chat met ons’.
  • Met deze knop kan u hulp inroepen tijdens het invullen van de meeste onlineformulieren. De chat is niet bedoeld voor inhoudelijke en dossiergerichte vragen.

Meer gebruiksgemak

Alle chatgesprekken worden gedurende zes maanden bewaard voor een kwaliteitscontrole. Het bewaren van de gesprekken helpt om de nieuwe dienstverlening constant te evalueren en bij te sturen waar nodig. De chats laten ook toe om na te gaan waar de burgers het vaakst problemen ondervinden. Zo kan de chat helpen om de gebruiksvriendelijkheid van de website bij te sturen.

Meer info

e-loket

1 reactie op dit artikel:
Jouw avatar
nazmee1972

Het antwoord is direct. Of na een tijdje Als het antwoord onmiddellijk is, zal het een uitstekende service zijn

Dit artikel is gedeeld door