Melding of vraag voor het district Berchem?
Hebt u een vraag, een klacht of een melding over of voor het district Berchem? Dan kan u deze doorgeven via www.antwerpen.be/melden. Dit is de snelste manier. U kan ook telefonisch of via mail contact opnemen met de dienst klantenmanagement van Berchem.
Het klantenteam van het district Berchem is gesloten van vrijdag 25 december 2020 t.e.m. zondag 3 januari 2021. Hierdoor zal uw melding pas later beantwoord kunnen worden. We vragen vriendelijk om uw geduld. Uw melding zal met zekerheid opgevolgd worden wanneer het klantenteam terug bereikbaar is.
Voor dringende, onveilige en/of gevaarlijke gevallen op het publiek domein kan u contact opnemen met de Blauwe Lijn van de Politie via het nummer 0800 123 12 of via e-mail.
Hoe geeft u een vraag, melding of klacht door?
- U kan uw vraag, melding of klacht digitaal doorgeven via de online meldingskaart (snelste manier!!).
- U kan het klantenteam van Berchem contacteren via klm.be@antwerpen.be of tel. 03 338 40 15.
Sluikstort melden
Sluikstort op het openbaar domein kan u op twee manieren melden:
- via de online meldingskaart voor sluikstort.
- via de gratis sluikstortlijn, tel. 0800 935 11
Afval, sluikstort en voertuigen (fietsen, fietswrakken, aanhangwagens ...) op privéterrein meldt u aan de blauwe lijn van de politie
- tel. 0800 123 12
- deblauwelijn@politie.antwerpen.be
Meer info
www.antwerpen.be/melden
www.antwerpen.be/sluikstort
klm.be@antwerpen.be
tel. 03 338 40 15