Vraag of melding?
Ondervind je geurhinder? Merk je een losliggende tegel op? De meest efficiënte manier om dit door te geven aan het district is via een melding. Zo gaat je vraag meteen naar de juiste dienst. Sommige vragen kunnen immers beter behandeld worden door de betrokken stadsdienst dan door het district. Je kan ook contact opnemen met het klantenteam van Hoboken. Ze helpen je graag verder.
- Geef je vraag, melding of klacht door via de online meldingskaart. Je kan er gericht selecteren waarover je klacht of vraag gaat en zelfs foto's toevoegen.
- Contacteer het klantenteam van Hoboken via klm.ho@antwerpen.be of bel naar tel. 03 338 30 23.
Meld sluikstort
Ziet je ergens sluikstort in de stad? Meld dit. Zo werk je mee aan een propere stad:
- op het openbaar domein: via dit e-formulier.
- op privéterrein: via de Blauwe Lijn van de politie via tel. 0800 123 12 of mail deblauwelijn@politie.antwerpen.be.
Afspraak maken bij het Stadsloket Hoboken
Dan kan door een product te selecteren waarvoor je een afspraak wil maken of te bellen naar tel. 03 22 11 333.
Algemene vragen
Wil je meer info over de heraanleg van jouw straat of over het vrijetijdsaanbod in je buurt? Of wil je een subsidie aanvragen voor een project? De districtswerking is een verzameling van diensten als communicatie, jeugd, senioren, cultuur, sport, stedelijk wijkoverleg en openbaar domein.
Mail hiervoor naar district.hoboken@antwerpen.be of bel naar tel. 03 338 30 22.
Openingsuren
dag | uur |
---|---|
maandag - vrijdag | 9 - 15 uur (telefonisch 16.30 uur) |