U bent hier


Heb je hulp nodig met een inschrijving voor een sociale woning?

> Ga naar een woonkantoor of naar de sociale huisvestingsmaatschappij. 

 

Wil je een aanvraag doen voor een crisiswoning of opvang als dakloze?

> Contacteer de Stedelijke Dispatching. 

De Stedelijke Dispatching is telefonisch bereikbaar:

  • maandag van 9 tot 12.30 uur 
  • dinsdag tot vrijdag tussen 9 en 16 uur

 

Heb je juridische vragen over je huurcontract? 

> Maak een afspraak met de huurdersbond:

 

Heb je huurproblemen?

  • Kan je de huur niet meer betalen?
  • Wil je verhuurder je uit je woning zetten? 
  • Betaalt je huurder zijn huur niet of zorgt hij voor overlast? 

> Vraag huurbemiddeling aan.  

Opgelet! Ben je klant in een sociaal centrum? Contacteer dan je maatschappelijk werker. 

 

Heb je vragen over een huursubsidie, de kwaliteit van je woning of andere vragen over wonen? 

> Ga naar een woonkantoor.