U bent hier

Door de Coronamaatregelen annuleert de FOD Financiën dit jaar de zitdagen.Je kan een afspraak maken voor hulp per telefoon.

Hoe werkt het?

  1. Wacht tot je de aangifte ontvangt. Op de envelop staat een telefoonnummer.
  2. Bel naar dat nummer.
  3. Je krijgt een afspraak om je aangifte telefonisch te laten invullen.
  4. Na de telefonische aangifte, ontvang je een ingevuld document met de post.
  5. Je moet dat document ondertekenen en terugsturen of ondertekent de aangifte via MyMinfin (Tax-on-web).

Wat heb je nodig?

Deze documenten hou je best bij de hand tijdens de telefonische afspraak:

  • je identiteitskaart
  • je fiscale attesten en documenten van leningen, eigendommen, schuldsaldoverzekering en loonbrieven om alles vlot te laten verlopen.

Vragen?

FOD Financiënvan maandag tot vrijdag van 8.30 tot 17uurtel. 02 572 57 57

Algemene info over de belastingaangifte vind je op hun website.

RSS