Contacteer stad Antwerpen

DE WINKELHAAK | HOUSE OF C: Living Room

Deze klassieke zaal combineert gezelligheid met praktische voorzieningen. Het is uitgerust met een whiteboard over de volledige wand en ideaal voor vergaderingen, coaching en interviews. Alleen voor verenigingen en activiteiten zonder winstoogmerk. Geen privéverhuur mogelijk. Geen religieuze activiteiten mogelijk.


Kenmerken van de zaal

Wat kan je hier organiseren?

  • Co-working/samenwerken
  • Cursus
  • Debat
  • Infosessie
  • Inspraakmoment
  • Vergadering
  • Workshop
  • Zakelijk event

Oppervlakte en capaciteit

25 vierkante meter.

Maximum capaciteit:

  • 10 personen staand
  • 9 personen zittend

 Mogelijke opstellingen:

  • U-vorm
  • Carré

Voorzieningen

  • Whiteboard
  • Flatscreen
  • Buitenruimte
  • Toog
  • Drinkglazen
  • Koffie- en/of theebekers

Servies beschikbaar volgens capaciteit zaal.

Neem voor details en aantallen contact op met de zaalverantwoordelijke.

Toegankelijkheid

  • De ingang is toegankelijk voor rolstoelgebruikers
  • De zaal zelf en de toegang er naartoe zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers
  • Aangepast toilet voor gehandicapten met aangepaste wasbak
  • De zaal bevindt zich op het gelijkvloers
  • Rolstoeltoegankelijke lift beschikbaar
  • De breedte van de deuren van de zaal is minstens 90 cm
  • Zijdelingse opstelruimte: minimaal 50 cm aan beide zijden aanwezig
  • Dichtstbijzijnde halte openbaar vervoer is aangepast aan rolstoelgebruikers
  • Maximum aantal rolstoelgebruikers in de zaal: 2

Contacteer de zaalaanbieder voor uitgebreide informatie over de toegankelijkheid van de zaal.

Foto's

Winkelhaak - Living RoomWinkelhaak - Living RoomWinkelhaak - Action Room

Beschikbaarheid en prijs

Beschikbaarheid

De zaal kan gehuurd worden van maandag tot en met zondag van 7 tot 23 uur.

Buiten de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur) betaal je een hoger tarief.

Neem contact op met de zaalverantwoordelijke voor de exacte beschikbaarheid.

Wat kost het?

Minimumhuurtijd: 3 uur

Prijs per uur:

  • binnen de kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur): 35 euro (excl. btw)
  • buiten de kantooruren: 45 euro (excl. btw)

Contacteer de zaalverantwoordelijke voor info.

Voorwaarden

Huurvoorwaarden en regels

  • Alleen voor verenigingen
  • Alleen voor activiteiten zonder winstoogmerk
  • Geen privéverhuur mogelijk
  • Geen religieuze activiteiten mogelijk

Eten en drinken

  • Eigen eten en dranken toegelaten
  • Externe cateraar toegelaten

Zaal reserveren

Ga naar de website van de zaal of neem contact op met de zaaleigenaar om deze zaal te reserveren.

Locatie, bereikbaarheid en contact

Locatie

Bereikbaarheid

  • Te voet: Het pand is te voet gemakkelijk bereikbaar (goede voetpaden, goede straatverlichting, ...)
  • Met de fiets: Er is een Velo-station op minder dan 100 meter
  • Met openbaar vervoer:
    • Bus- of tramhalte op minder dan 100 meter
    • Treinstation op minder dan 250 meter
  • Met de auto:
    • Binnen lage emissie zone
    • Parkeergelegenheid in de buurt

Bekijk op Slim naar Antwerpen hoe je hier het vlotst geraakt.

Contact

DE WINKELHAAK | HOUSE OF C

www.winkelhaak.be
info@winkelhaak.be
Lange Winkelhaakstraat 26, 2060 Antwerpen

+32 3 727 10 30

Van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur.

Zaalverantwoordelijke: Noël Peynshaert

De informatie van het zaalaanbod van stad Antwerpen wordt voortdurend actueel gehouden. Het zaalaanbod van stad Antwerpen valt onder toepassing van het gebruiksreglement van de betreffende zaal. In het gebruiksreglement kan je de informatie over de aansprakelijkheid terugvinden. Het zaalaanbod van privé-aanbieders wordt aangeleverd door de zaalaanbieder zelf en valt volledig onder diens verantwoordelijkheid. De zaalaanbieder is m.a.w. verantwoordelijk voor de voorzieningen en (brand)veiligheid van eigen locatie en voor het verstrekken van de juiste informatie op deze website. Stad Antwerpen kan niet aansprakelijk gesteld worden bij problemen i.v.m. de zaal, verhuur, voorzieningen, de activiteiten van huurders en verhuurders.