Als je solliciteert bij de stad, vragen we ook enkele documenten op. We melden telkens dewelke in de vacaturetekst. Hier zie je hoe je deze kan toevoegen aan je sollicitatie. Doe dat zo snel mogelijk.
Bij het online solliciteren
Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je deze documenten kan toevoegen:
❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'opslaan'
Na het online solliciteren
Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je deze extra documenten kan toevoegen:
❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'bijwerken'
Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je je werkervaring kan toevoegen:
❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'opslaan'
Vul voor jouw vacature ook de vacaturespecifieke informatie toe aan je kandidaatprofiel, zoals je rijksregisternummer, adresgegevens of andere informatie die de recruiter graag bijkomend online van jou zou willen ontvangen.
Op deze afbeeldingen kan je bekijken hoe je dat doet:
❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'bijwerken'
Heb je een vraag? Contacteer de recruiter van jouw vacature of selectie.
Deze gegevens vind je altijd terug in de vacature waarvoor je solliciteerde, in de mails die je kreeg van het Selectiecentrum en in de Talentbank, onder jouw 'sollicitaties'.