Contacteer stad Antwerpen

Hoe documenten opladen in je online sollicitantenprofiel?

Als je solliciteert bij de stad, vragen we ook enkele documenten op. We melden telkens dewelke in de vacaturetekst. Hier zie je hoe je deze kan toevoegen aan je sollicitatie. Doe dat zo snel mogelijk.


Documenten toevoegen

Bij het online solliciteren

  • Ga naar de Talentbank van de stad: https://jobs.antwerpen.be/
  • Kies rechtsboven 'Login sollicitant'
  • Meld je aan met het emailadres en het paswoord waarmee je ook solliciteerde
  • Ga naar 'Documenten' in je kandidaatprofiel
  • Voeg daar je documenten toe.  Mogelijke documenten kunnen zijn:
    • Je cv
    • Je motivatiebrief
    • Een schoolattest
    • Een brevet of een bewijs van ervaring als jeugdmonitor
    • Een hoger reddersbrevet
    • Een attest van een erkende arbeidsbeperking

Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je deze documenten kan toevoegen: 

 

❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'opslaan' 

 

Na het online solliciteren

  • Bepaalde documenten kan je later nog toevoegen, bij de vacaturespecifieke informatie als die gevraagd wordt door de recruiter (meer daarover onderaan deze pagina).  Bijvoorbeeld:
    • Een uittreksel uit je strafregister
      • Na de ondertekening van je contract ben je wettelijk in de mogelijkheid om dit document opnieuw te verwijderen uit je kandidatenprofiel
    • Een kopie van je rijbewijs
    • Een kopie van je diploma
  • Ga naar het menu 'Sollicitaties' in je kandidaatprofiel
  • Klik daar op de tegel van jouw sollicitatie en klik daarna op 'Documenten'
  • Er verschijnen nu velden waar je je documenten kan opladen

 

Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je deze extra documenten kan toevoegen: 

 

 

 

 

 

 

❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'bijwerken' 

Werkervaring

  • Wil je je werkervaring aanvullen?  Voeg deze dan correct toe aan je kandidatenprofiel en vink de verklaring op eer aan
  • Deze info kan je nog toevoegen nadat je geslaagd bent in een selectie
  • Ga naar het menu 'Werkervaring' in je kandidaatprofiel
  • Kies daar de knop 'Toevoegen' en voeg je werkervaring toe

Op deze afbeeldingen kan je bekijken waar je je werkervaring kan toevoegen: 

 

 

❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'opslaan' 

Vacaturespecifieke informatie

Vul voor jouw vacature ook de vacaturespecifieke informatie toe aan je kandidaatprofiel, zoals je rijksregisternummer, adresgegevens of andere informatie die de recruiter graag bijkomend online van jou zou willen ontvangen.

 

  • Ga naar het menu 'Sollicitaties' in je kandidaatprofiel
  • Klik daar op de tegel van jouw sollicitatie en klik daarna op 'Vacaturespecifieke informatie'
  • Vul de gevraagde informatie verder aan

Op deze afbeeldingen kan je bekijken hoe je dat doet: 

 

❗ Vergeet niet nadien te klikken op 'bijwerken'

Contact

Heb je een vraag? Contacteer de recruiter van jouw vacature of selectie.

Deze gegevens vind je altijd terug in de vacature waarvoor je solliciteerde, in de mails die je kreeg van het Selectiecentrum en in de Talentbank, onder jouw 'sollicitaties'.