Contacteer stad Antwerpen

Heb je jouw vraag of probleem al voorgelegd aan de dienst? Ja?

Als je uitgepraat bent met de stad, kan je terecht bij de ombudsvrouw en haar medewerkers. Bezorg jouw melding via e-mail, via onderstaand klachtenformulier, neem de telefoon of schrijf een brief. Of maak een afspraak op haar kantoor om het probleem te bespreken. Je bent welkom!

Opgelet: zorg ervoor dat je je melding zo gedetailleerd mogelijk weergeeft. Het is van belang dat je alle gegevens, inclusief data en persoonsnamen, zo nauwkeurig mogelijk vermeldt. Heb je brieven of correspondentie? Voeg deze dan ook zeker toe. Uiteraard ben je welkom op kantoor om je melding uitgebreid toe te lichten.

 

Voor je een melding indient, nodigen we je graag uit om onze huisregels even door te nemen. 

Klachtenformulier

Een melding maken bij de ombudsvrouw kan via dit formulier.

Telefonisch

Je kan de ombudsdienst bereiken op het gratis nummer 0800 94 843. 

E-mail

ombudsvrouw@antwerpen.be 

Facebook & X

Je kan de ombudsvrouw ook via een bericht op Facebook bereiken. Of via X.

Per brief

Het is van belang dat je alle gegevens, inclusief data en persoonsnamen, zo nauwkeurig mogelijk vermeldt. Kopieën van gevoerde correspondentie of van andere relevante documenten kan je bijvoegen en stuur je samen met je klachtenbrief naar:

Karla Blomme
Ombudsvrouw stad Antwerpen
De Coninckplein 25
2060 Antwerpen

Op kantoor

Het kantoor van de ombudsvrouw is geopend van maandag tot en met donderdag, telkens van 9 tot 12 uur. Buiten deze uren kan je een afspraak maken op het telefoonnummer 0800 94 84 3.

Tijdens de zomer- en schoolvakanties werkt het kantoor op afspraak. Bel hiervoor 0800 94 84 3.

Het kantoor van de ombudsvrouw bevindt zich op het De Coninckplein 25, vlakbij de Permeke bibliotheek. De ingang vind je in de Muizenstraat 2. Plan je bezoek via Slim naar Antwerpen.

Wij zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Via de planner van De Lijn vind je de beste route.

 

 

 

Dit artikel is gedeeld door