Welkom!

Antwerpen.be maakt gebruik van cookies. Aan de hand van die cookies verzamelt en analyseert Antwerpen.be informatie over uw bezoek. Genieten van een optimale A-ervaring? Bevestig met alle cookies toestaan. Stel voorkeuren in en bepaal welke informatie u met Antwerpen deelt. Houd er rekening mee dat bepaalde media enkel beschikbaar zijn indien u de cookies ervan aanvaardt. Antwerpen.be bewaart cookievoorkeuren. U kan ze aanpassen via cookies beheren. Meer weten? Raadpleeg onze Cookieverklaring. Antwerpen.be waardeert uw vertrouwen en wenst u een verrijkende surfervaring toe!

Vragen over parkeren en mobiliteit in Antwerpen

Heb je een vraag, opmerking of suggestie? De meeste zaken vind je het snelst via onze website. Vind je niet wat je zoekt of heb je een andere vraag? Dan helpen onze medewerkers je graag verder.

Openingsuren klantendienst

UPDATE CORONAVIRUS:

  • Stad Antwerpen neemt noodzakelijke en strikte maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De stadsloketten zijn daarom enkel open voor de essentiële dienstverlening. Momenteel kan je enkel een afspraak maken voor de aanvraag van een parkeervergunning in het tijdelijk stadsloket in Den Bell. Je kan ook makkelijk een parkeervergunning aanvragen via het E-loket. 
  • Zit je met een vraag over de gevolgen van de coronamaatregelen in Antwerpen? Op deze pagina vind je het antwoord op de veelgestelde vragen.

Documenten of attesten vraag je rechtstreeks aan in het E-loket.

In het stadsloket kan je enkel op afspraak terecht. Je kan online een afspraak maken

Heb je specifieke of dossiergebonden vragen over de aanvraag van jouw parkeervergunning voor bewoners? Voor een snel antwoord mail je best naar mobiliteitenparkeren@antwerpen.be