Contacteer stad Antwerpen

Districtshuis Antwerpen

Jouw district hecht veel belang aan klantvriendelijke dienstverlening. De districtswerking is dé toegangspoort tot stedelijke diensten zoals communicatie, jeugd, senioren, cultuur, sport, stedelijk wijkoverleg en openbaar domein.

Districtswerking Antwerpen

Wil je meer info over de heraanleg van jouw straat of over het vrijetijdsaanbod in jouw buurt? Of wil je een subsidie aanvragen voor een project? Dan ben je hier aan het goede adres. Districtswerking is een verzameling van diensten als communicatie, jeugd, senioren, cultuur, sport, en openbaar domein. Hieronder vind je een overzicht van hoe je ons kan bereiken.

Contactgegevens districtswerking

Openingsuren districtswerking

  • maandag t.e.m. vrijdag: 9 - 16.30 uur
  • zaterdag en zondag: gesloten
  • feestdagen: gesloten

Opgelet! De stadsloketten hebben andere openingsuren. 
 

Stadsloket Antwerpen

Je kan terecht in het stadsloket voor jouw individuele administratieve dienstverlening zoals adresgegevens en adreswijzigingen, identiteitspapieren en reisdocumenten, rijbewijzen enzovoort. Er zijn meerdere stadsloketten in Antwerpen en in andere districten. 

  • Documenten vraag je aan via het e-loket.
  • Een afspraak maak je online, of telefonisch via het stedelijk contactcenter: 03 22 11 333

Meer info

districtswerking Antwerpen 
Mechelsesteenweg 216
2018 Antwerpen 
district.antwerpen@antwerpen.be 

Dit artikel is gedeeld door