- Document
- Voorafgaand
- 1 Leeswijzer
- 2 Samenstelling van het gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan
- 3 Aanleiding en doel van de opmaak van het gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan
- 4 Beknopt overzicht van de belangrijkste ingrepen als gevolg van de aanleg van de Oosterweelverbinding
- 1 Planningscontext op Vlaams niveau
- 1.1 Ruimtelijk Structuurplan Vlaanderen
- 1.2 Gedeeltelijke herziening van het Ruimtelijk Structuurplan Vlaanderen BVR 12 december 2003
- 1.3 Mobiliteitsplan Vlaanderen
- 1.4 Vlaams Totaalplan Fiets
- 1.5 Vlaams milieubeleidsplan 2003-2007 (MINA-plan 3)
- 1.6 Afbakening grootstedelijk gebied Antwerpen
- 1.7 Gewestelijk Ruimtelijk Uitvoeringsplan afbakening van de zeehavengebieden 'Waaslandhaven fase 1 en omgeving'
- 2 Masterplan Antwerpen
- 2.1 Haalbaarheidsstudie sluiten van de ring R1
- 2.2 Oosterweelverbinding
- 3 Planningscontext: relatie met de overige planniveaus
- 3.1 Provinciaal Ruimtelijk Structuurplan Antwerpen
- 3.2 Provinciaal Ruimtelijk Structuurplan Oost-Vlaanderen
- 3.3 Afbakening kleinstedelijk gebied Beveren
- 3.4 Globaal structuurplan Antwerpen - Antwerpen herwonnen stad
- 3.5 Gemeentelijk ruimtelijk structuurplan Antwerpen
- 3.6 Gemeentelijk Ruimtelijk Structuurplan Zwijndrecht
- 3.7 Masterplan fase 1 Het Eilandje
- 3.8 Masterplan fase 2 Het Eilandje
- 3.9 Stadsbos Antwerpen
- 3.10 Ontwerp - strategisch plan Haven van Antwerpen - Rechteroever
- 3.11 Strategisch plan voor de Haven van Antwerpen - fusiewerkgroep mobiliteit
- 4 Planningscontext: relatie met de overige planniveaus - onderliggend wegennet
- 4.1 Bovenlokaal Functioneel Fietsroutenetwerk
- 4.2 Mobiliteitsplan stadsgewest Antwerpen
- 4.3 Mobiliteitsplan Antwerpen: deelmobiliteitsplan Antwerpen-Linkeroever
- 4.4 Mobiliteitsplan Antwerpen: deelmobiliteitsplan Merksem - Deurne-noord
- 4.5 Mobiliteitsplan Antwerpen: deelmobiliteitsplan Kernstad
- 4.6 Mobiliteitsplan Zwijndrecht
- 4.7 Mobiliteitsplan Beveren
- 4.8 Streefbeeld Scheldelaan-Noorderlaan
- 5 Bestaande feitelijke en juridische toestand
- 5.1 Bestaande feitelijke toestand
- 5.2 Analyse van de bestaande ruimtelijke en functionele structuur van het plangebied
- 5.3 Analyse van de bestaande verkeersstructuur
- 5.4 Bestaande juridische toestand
- 6 Plan-MER Masterplan Antwerpen
- 7 Ruimtelijk Veiligheidsrapport (RVR)
- 8 Passende beoordeling ten aanzien van als speciale beschermingszones te beschouwen gebieden
- 9 Watertoets
- 9.1 Integraal waterbeleid
- 9.2 Integratie van de watertoets in de plan-MER
- 9.3 Integratie van de watertoets in het GRUP
- 10 Sociale Impact Analyse (SIA)
- 11 Maatschappelijke Kosten Baten Analyse (MKBA)
- 12 Keuze van het tracé
- 13 Visie, doelstellingen en ruimtelijke concepten voor de Oosterweelverbinding
- 13.1 Vormconcept
- 13.2 Stroomconcept
- 14 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies bij de aanleg van de infrastructuur
- 14.1 Algemeen
- 14.2 Specifiek
- 15 Milderende maatregelen - vertaling in verordenend grafisch plan en verordenende voorschriften
- 16 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies bij het uitwerken van de milderende maatregelen m.b.t. de natuurwaarden
- 16.1 milderende maatregelen m.b.t. de natuurwaarden
- 16.2 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies voor het 'nat' systeem
- 16.3 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies voor bos
- 16.4 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies bij de landscaping (geluidswallen en geluidsschermen)
- 16.5 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies voor het Weel van Farnese (schorregebied)
- 16.6 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies voor Burchtse Weel
- 16.7 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies voor de Middenvijver
- 17 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies bij de inrichting van de werfzones en zones voor tijdelijke opslag
- 17.1 Linkeroever
- 17.2 Rechteroever
- 18 Uitgangsprincipes en ontwerpvisies m.b.t. nutsleidingen
- 18.1 Algemeen
- 18.2 Oosterweeltunnelmond Linkeroever
- 18.3 Leiding(en) ten zuiden van Blokkersdijk tot het einde der werken
- 18.4 Ten zuiden E17-Kennedytunnel
- 18.5 Kruising met R1 viaduct Merksem
- 19 Technische en ruimtelijke optimalisatie hoofdinfrastructuur - ruimtelijke impact en ontwerpopties
- 19.1 Tracédeel E34
- 19.2 Tracédeel Knoop Noord
- 19.3 Tracédeel Knoop Zuid
- 19.4 Tracédeel E17
- 19.5 Tracédeel Knoop Oosterweel
- 19.6 Tracédeel Oosterweelviaduct
- 19.7 RO
- 19.8 Samenvatting: overzicht ingrepen op de lokale ontsluiting als gevolg van de aanleg van de OWV
- 20 Motivatie grenzen van het GRUP
- 21 Ruimteboekhouding
- 22 Vertaling naar verordenende stedenbouwkundige voorschriften en op te heffen voorschriften
- bijlagen
- 0 Afkortingen en verklarende woordenlijst
|